"Laptop dla nauczyciela" - sprawdź zasady realizacji bonu. Więcej informacji
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Rozszerzenie gwarancji w przypadku urządzeń HP to opcja, która umożliwia użytkownikom wydłużenie okresu standardowej gwarancji, którą oferuje producent na nowo zakupione produkty. Może to obejmować laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, serwery i inne urządzenia.
Rozszerzenie gwarancji może wydłużyć standardowy okres gwarancji na produkt HP o dodatkowy czas, który może być miesiącami lub nawet latami, w zależności od wybranej opcji. Przedłużenie to zazwyczaj zaczyna się od daty wygaśnięcia standardowej gwarancji.
Niektóre programy rozszerzenia gwarancji mogą również oferować dodatkowe korzyści, takie jak pomoc techniczna 24/7, priorytetowy serwis, możliwość wymiany urządzenia na nowe w przypadku niemożności naprawy itp.
Kluczowym elementem przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu gwarancji HP jest dokładne zapoznanie się z warunkami, zakresem pokrycia, okresem rozszerzenia oraz dodatkowymi korzyściami oferowanymi w ramach konkretnego programu gwarancyjnego. To pozwala na dokonanie wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom użytkownika oraz zapewnia odpowiednie wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z urządzeniem w przyszłości.
Polegaj na HP w zakresie rozwiązywania problemów z komputerami, dzięki zdalnemu wsparciu i wygodnym naprawom na miejscu. Opcjonalne informacje o urządzeniach pomagają HP szybko rozwiązać problemy.
Wyrażanie zgody na dane na poziomie urządzenia, które pomagają diagnozować i rozwiązywać problemy z komputerem
Zdalne diagnozowanie problemów i wsparcie
Naprawa lub wymiana na miejscu w każdym miejscu, w którym odbywają się prace
Zachowanie uszkodzonych nośników
Bezpłatny dojazd
Możesz liczyć na zdalne wsparcie w normalnych godzinach pracy i wsparcie techniczne na miejscu podczas pracy.
Wybierz, aby włączyć dane na poziomie urządzenia, które pomagają HP identyfikować, diagnozować i usuwać problemy z komputerami.
| Rodzaj pomocy technicznej | Naprawa na miejscu |
| Opcjonalna, dodatkowa pomoc techniczna | Zachowanie uszkodzonych nośników; Pokrycie kosztów podróży |
| Czas trwania | 4 lata |
| Czas odpowiedzi | Reakcja następnego dnia roboczego |
| Czas ochrony | Standardowe dni robocze – 9 godzin |
| Miejsce serwisowania | W siedzibie klienta |
| Metoda serwisowania | Naprawa na miejscu |
| Zakres gwarancji | Na gwarancji |
| Typ pakietu Care Pack | Elektroniczny |
| Typ usługi | ELECTRONIC CARE PACK |
| Opcjonalna, dodatkowa pomoc techniczna | Defective media retention; Travel coverage |
| Typ produktu | Care Pack |
| Dostępne kraje | Poland |
| Kod producenta | U85KQE |
| Dane producenta | HP Inc. |
| Podmiot odpowiedzialny | HP Inc. Polska Sp. z o.o. |
| Pomoc techniczna | https://support.hp.com/pl-pl |
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.
