Serwis firmy HP
Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do firmy HP, w większości przypadków przyśpieszy jego realizację i skróci czas reakcji.
Informacje o gwarancji:
https://support.hp.com/pl-pl/checkwarranty
Pomoc techniczna i opcje kontaku:
https://support.hp.com/pl-pl/contact-hp
Sterowniki i oprogramowanie:
https://support.hp.com/pl-pl/drivers
Reklamacje i zwroty
Proces składania reklamacji:
- Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza RMA.
- System nada specjalny numer reklamacji, dzięki któremu będzie można sprawdzić status reklamacji i kontaktować się z obsługą.
- Poczekaj na akceptację i informację zwrotną.
- Przydzielony numer RMA umieść na paczce i zabezpiecz go przed zniszczeniem.
- Paczkę prześlij do Działu Wysyłek.
Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35 - Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz niezwłocznie odpowiedź w swojej sprawie.
Szczegółowe informacje:
Gwarancji nie uwzględnia się w przypadku wystąpienia któregokolwiek z poniższych punktów:
- uszkodzenie spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem
- defekt spowodowany zawilgoceniem lub ingerencją cieczy
- defekt spowodowany poprzez zbicie wyświetlacza lub ekranu
- defekt spowodowany błędnym użytkowaniem lub wykorzystaniem produktu w niewłaściwym celu
- produkt nie był zakupiony bezpośrednio w sklepie hppartner.pl
Reklamowany towar należy dostarczyć na adres naszej siedziby:
Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35
Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.