"Laptop dla nauczyciela" - sprawdź zasady realizacji bonu. Więcej informacji
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Rozszerzenie gwarancji w przypadku urządzeń HP to opcja, która umożliwia użytkownikom wydłużenie okresu standardowej gwarancji, którą oferuje producent na nowo zakupione produkty. Może to obejmować laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, serwery i inne urządzenia.
Rozszerzenie gwarancji może wydłużyć standardowy okres gwarancji na produkt HP o dodatkowy czas, który może być miesiącami lub nawet latami, w zależności od wybranej opcji. Przedłużenie to zazwyczaj zaczyna się od daty wygaśnięcia standardowej gwarancji.
Niektóre programy rozszerzenia gwarancji mogą również oferować dodatkowe korzyści, takie jak pomoc techniczna 24/7, priorytetowy serwis, możliwość wymiany urządzenia na nowe w przypadku niemożności naprawy itp.
Kluczowym elementem przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu gwarancji HP jest dokładne zapoznanie się z warunkami, zakresem pokrycia, okresem rozszerzenia oraz dodatkowymi korzyściami oferowanymi w ramach konkretnego programu gwarancyjnego. To pozwala na dokonanie wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom użytkownika oraz zapewnia odpowiednie wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z urządzeniem w przyszłości.
| Marketing Description | |
| Usługa HP Active Care pomaga pracownikom działu IT uzyskać optymalny czas działania i szybko rozwiązywać problemy związane z urządzeniami HP. Dzięki predykcyjnej analizie stanu urządzenia i usłudze naprawy na miejscu w następnym dniu roboczym usługa HP Active Care pozwala na nieprzerwaną pracę zarówno w biurze, jak i poza nim. | |
| Product Features | |
|
|
| Ogólne | |
| Łącznie z obsługą | Części i robocizna |
| Lokalizacja | U użytkownika |
| Okres pełnego kontraktu | 3 lata |
| Czas reakcji | Następny dzień roboczy |
| Dostępność obsługi | 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu |
| Konfiguracja zastępcza | Stacja robocza |
| Szczegóły | |
| Obsługa i wsparcie | Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 3 lata - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie / poniedziałek-piątek Wsparcie techniczne - zdalna diagnostyka - 3 lata Informacja o produkcie - internetowy dostęp do bazy informacji - 3 lata Update nowego wydania - 3 lata Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 3 lata - czas reakcji: 2 godz - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela |
| Informacja o kompatybilnosci | |
| Zaprojektowany dla | HP EliteDesk 800 G4 HP Workstation Z4 G4, Z4 Rack G5, Z6 G4, Z6 G5, Z6 G5 A, Z620, Z640, Z8 Fury G5, Z8 G4, Z820 |
| Kod producenta | U22K3E |
| Dane producenta | HP Inc. |
| Podmiot odpowiedzialny | HP Inc. Polska Sp. z o.o. |
| Pomoc techniczna | https://support.hp.com/pl-pl |
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.
