"Laptop dla nauczyciela" - sprawdź zasady realizacji bonu. Więcej informacji
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Rozszerzenie gwarancji w przypadku urządzeń HP to opcja, która umożliwia użytkownikom wydłużenie okresu standardowej gwarancji, którą oferuje producent na nowo zakupione produkty. Może to obejmować laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, serwery i inne urządzenia.
Rozszerzenie gwarancji może wydłużyć standardowy okres gwarancji na produkt HP o dodatkowy czas, który może być miesiącami lub nawet latami, w zależności od wybranej opcji. Przedłużenie to zazwyczaj zaczyna się od daty wygaśnięcia standardowej gwarancji.
Niektóre programy rozszerzenia gwarancji mogą również oferować dodatkowe korzyści, takie jak pomoc techniczna 24/7, priorytetowy serwis, możliwość wymiany urządzenia na nowe w przypadku niemożności naprawy itp.
Kluczowym elementem przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu gwarancji HP jest dokładne zapoznanie się z warunkami, zakresem pokrycia, okresem rozszerzenia oraz dodatkowymi korzyściami oferowanymi w ramach konkretnego programu gwarancyjnego. To pozwala na dokonanie wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom użytkownika oraz zapewnia odpowiednie wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z urządzeniem w przyszłości.
| Marketing Description | |
| W przypadku problemów ze sprzętem najbardziej liczy się szybkość ich rozwiązania. Usługa pomocy technicznej HP w następnym dniu roboczym u klienta z zachowaniem uszkodzonych nośników zapewnia gotowość ekspertów ds. rozwiązywania problemów i skraca czas przestojów. Wysokiej jakości usługi pomocy zdalnej lub wygodne usługi pomocy technicznej w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym, dzięki czemu można z nich korzystać w dowolnej chwili i szybko powrócić do pracy. | |
| Product Features | |
|
|
| Ogólne | |
| Łącznie z obsługą | Części i robocizna |
| Lokalizacja | U użytkownika |
| Okres pełnego kontraktu | 1 rok |
| Czas reakcji | Następny dzień roboczy |
| Dostępność obsługi | 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu |
| Szczegóły | |
| Obsługa i wsparcie | Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 1 rok - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie / poniedziałek-piątek Zachowanie wadliwych nośników - 1 rok |
| Informacja o kompatybilnosci | |
| Zaprojektowany dla | HP EliteBook 840 G2 Notebook HP EliteDesk 800 G4 HP ProDesk 600 G1 HP Workstation Z230, Z240, Z420, Z440, Z6 G4, Z620, Z640, Z8 G4, Z820, Z840 |
| Kod producenta | HP708PE |
| Dane producenta | HP Inc. |
| Podmiot odpowiedzialny | HP Inc. Polska Sp. z o.o. |
| Pomoc techniczna | https://support.hp.com/pl-pl |
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.
