Informujemy, że ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w ostatnich dniach, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Rozszerzenie gwarancji w przypadku urządzeń HP to opcja, która umożliwia użytkownikom wydłużenie okresu standardowej gwarancji, którą oferuje producent na nowo zakupione produkty. Może to obejmować laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, serwery i inne urządzenia.
Rozszerzenie gwarancji może wydłużyć standardowy okres gwarancji na produkt HP o dodatkowy czas, który może być miesiącami lub nawet latami, w zależności od wybranej opcji. Przedłużenie to zazwyczaj zaczyna się od daty wygaśnięcia standardowej gwarancji.
Niektóre programy rozszerzenia gwarancji mogą również oferować dodatkowe korzyści, takie jak pomoc techniczna 24/7, priorytetowy serwis, możliwość wymiany urządzenia na nowe w przypadku niemożności naprawy itp.
Kluczowym elementem przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu gwarancji HP jest dokładne zapoznanie się z warunkami, zakresem pokrycia, okresem rozszerzenia oraz dodatkowymi korzyściami oferowanymi w ramach konkretnego programu gwarancyjnego. To pozwala na dokonanie wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom użytkownika oraz zapewnia odpowiednie wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z urządzeniem w przyszłości.
Zapraszamy do skorzystania z opcji przedłużenia ochrony serwisowej EasyProtect na zakupiony sprzęt.
Okres ochrony: 12 miesięcy
Wartość sprzętu: od 200 do 699 PLN
EasyProtect to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla większości sprzętu elektronicznego, komputerowego, sprzętu ogólnego użytku domowego. Ochrona jest udzielana w zakresie tożsamym z gwarancją producenta sprzętu.
EasyProtect możesz nabyć na dodatkowe 12, 24 lub 36 miesięcy. Jest to przedłużona gwarancja, która działa na warunkach tożsamych z gwarancją producenta sprzętu.
EasyProtect zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.
Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.
Przedłużoną ochroną serwisową może zostać objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.
Przedłużona ochrona serwisowa jest na stałe przypisana do sprzętu, co podnosi jego wartość przy ewentualnej odsprzedaży i ma charakter globalny.
Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.
Naprawy realizowane są w serwisach autoryzowanych do sumy gwarancyjnej lub następuje wymiana sprzętu.
Realizacja napraw w trybie door to door – wysyłka kurierem lub onsite u Klienta.
Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.
Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.
Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.
Przedłużenie Gwarancji można nabyć zarówno podczas transakcji dokonywanych w salonie jak i przy zakupie w sklepie internetowym. Podczas finalizacji zakupów wystarczy dodać do produktu wybrany wariant ochrony EasyProtect lub dodać wybrany wariant bezpośrednio do koszyka podczas zakupów w sklepie internetowym.
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.