Informujemy, że ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w ostatnich dniach, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Rozszerzenie gwarancji w przypadku urządzeń HP to opcja, która umożliwia użytkownikom wydłużenie okresu standardowej gwarancji, którą oferuje producent na nowo zakupione produkty. Może to obejmować laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, serwery i inne urządzenia.
Rozszerzenie gwarancji może wydłużyć standardowy okres gwarancji na produkt HP o dodatkowy czas, który może być miesiącami lub nawet latami, w zależności od wybranej opcji. Przedłużenie to zazwyczaj zaczyna się od daty wygaśnięcia standardowej gwarancji.
Niektóre programy rozszerzenia gwarancji mogą również oferować dodatkowe korzyści, takie jak pomoc techniczna 24/7, priorytetowy serwis, możliwość wymiany urządzenia na nowe w przypadku niemożności naprawy itp.
Kluczowym elementem przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu gwarancji HP jest dokładne zapoznanie się z warunkami, zakresem pokrycia, okresem rozszerzenia oraz dodatkowymi korzyściami oferowanymi w ramach konkretnego programu gwarancyjnego. To pozwala na dokonanie wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom użytkownika oraz zapewnia odpowiednie wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z urządzeniem w przyszłości.
Marketing Description | |
Usługa HP Active Care pomaga pracownikom działu IT uzyskać optymalny czas działania i szybko rozwiązywać problemy związane z urządzeniami HP. Dzięki predykcyjnej analizie stanu urządzenia i usłudze naprawy na miejscu w następnym dniu roboczym usługa HP Active Care pozwala na nieprzerwaną pracę zarówno w biurze, jak i poza nim. | |
Product Features | |
|
|
Ogólne | |
Łącznie z obsługą | Części i robocizna |
Lokalizacja | U użytkownika |
Okres pełnego kontraktu | 5 lata |
Czas reakcji | Następny dzień roboczy |
Dostępność obsługi | 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu |
Konfiguracja zastępcza | Stacja robocza |
Szczegóły | |
Obsługa i wsparcie | Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 5 lat - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie / poniedziałek-piątek Wsparcie techniczne - zdalna diagnostyka - 5 lat Informacja o produkcie - internetowy dostęp do bazy informacji - 5 lat Update nowego wydania - 5 lat Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 5 lat - czas reakcji: 2 godz - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela |
Informacja o kompatybilnosci | |
Zaprojektowany dla | HP EliteDesk 800 G4 HP Workstation Z4 G4, Z4 Rack G5, Z6 G4, Z6 G5, Z6 G5 A, Z620, Z640, Z8 Fury G5, Z8 G4, Z820 |
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.