Informujemy, że ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w ostatnich dniach, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Rozszerzenie gwarancji w przypadku urządzeń HP to opcja, która umożliwia użytkownikom wydłużenie okresu standardowej gwarancji, którą oferuje producent na nowo zakupione produkty. Może to obejmować laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, serwery i inne urządzenia.
Rozszerzenie gwarancji może wydłużyć standardowy okres gwarancji na produkt HP o dodatkowy czas, który może być miesiącami lub nawet latami, w zależności od wybranej opcji. Przedłużenie to zazwyczaj zaczyna się od daty wygaśnięcia standardowej gwarancji.
Niektóre programy rozszerzenia gwarancji mogą również oferować dodatkowe korzyści, takie jak pomoc techniczna 24/7, priorytetowy serwis, możliwość wymiany urządzenia na nowe w przypadku niemożności naprawy itp.
Kluczowym elementem przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu gwarancji HP jest dokładne zapoznanie się z warunkami, zakresem pokrycia, okresem rozszerzenia oraz dodatkowymi korzyściami oferowanymi w ramach konkretnego programu gwarancyjnego. To pozwala na dokonanie wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom użytkownika oraz zapewnia odpowiednie wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z urządzeniem w przyszłości.
Marketing Description | |
W przypadku problemów ze sprzętem najbardziej liczy się szybkość ich rozwiązania. Usługa pomocy technicznej HP w następnym dniu roboczym u klienta zapewnia gotowość ekspertów ds. rozwiązywania problemów i skraca czas przestojów. Wysokiej jakości usługi pomocy zdalnej lub wygodne usługi pomocy technicznej w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym, dzięki czemu można z nich korzystać w dowolnej chwili i szybko powrócić do pracy. | |
Product Features | |
|
|
Ogólne | |
Łącznie z obsługą | Części i robocizna |
Lokalizacja | U użytkownika |
Okres pełnego kontraktu | 3 lata |
Czas reakcji | Następny dzień roboczy |
Dostępność obsługi | 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu |
Szczegóły | |
Obsługa i wsparcie | Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 3 lata - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie (8:00 - 17:00) / poniedziałek-piątek Wsparcie techniczne - zdalny nadzór - 3 lata |
Informacja o kompatybilnosci | |
Zaprojektowany dla | HP Z1 G8 HP EliteDesk 705 G4, 800 G4 HP Workstation Z1, Z1 G2, Z1 G5 Entry, Z1 G6 Entry, Z2 G4, Z2 G5, Z2 Mini G3 Entry, Z2 Mini G3 Performance, Z2 Mini G4 Entry, Z2 Mini G4 Performance, Z2 Mini G5, Z220, Z230, Z240, Z4 G4, Z420, Z440 HP ZCentral 4R |
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.