Informujemy, że ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w ostatnich dniach, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Rozszerzenie gwarancji w przypadku urządzeń HP to opcja, która umożliwia użytkownikom wydłużenie okresu standardowej gwarancji, którą oferuje producent na nowo zakupione produkty. Może to obejmować laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, serwery i inne urządzenia.
Rozszerzenie gwarancji może wydłużyć standardowy okres gwarancji na produkt HP o dodatkowy czas, który może być miesiącami lub nawet latami, w zależności od wybranej opcji. Przedłużenie to zazwyczaj zaczyna się od daty wygaśnięcia standardowej gwarancji.
Niektóre programy rozszerzenia gwarancji mogą również oferować dodatkowe korzyści, takie jak pomoc techniczna 24/7, priorytetowy serwis, możliwość wymiany urządzenia na nowe w przypadku niemożności naprawy itp.
Kluczowym elementem przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu gwarancji HP jest dokładne zapoznanie się z warunkami, zakresem pokrycia, okresem rozszerzenia oraz dodatkowymi korzyściami oferowanymi w ramach konkretnego programu gwarancyjnego. To pozwala na dokonanie wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom użytkownika oraz zapewnia odpowiednie wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z urządzeniem w przyszłości.
Marketing Description | |
W przypadku problemów ze sprzętem najbardziej liczy się szybkość ich rozwiązania. Usługa pomocy technicznej HP w następnym dniu roboczym u klienta z zachowaniem uszkodzonych nośników zapewnia gotowość ekspertów ds. rozwiązywania problemów i skraca czas przestojów. Wysokiej jakości usługi pomocy zdalnej lub wygodne usługi pomocy technicznej w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym, dzięki czemu można z nich korzystać w dowolnej chwili i szybko powrócić do pracy. | |
Product Features | |
|
|
Ogólne | |
Łącznie z obsługą | Części i robocizna |
Lokalizacja | U użytkownika |
Okres pełnego kontraktu | 1 rok |
Czas reakcji | Następny dzień roboczy |
Dostępność obsługi | 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu |
Szczegóły | |
Obsługa i wsparcie | Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 1 rok - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie / poniedziałek-piątek Zachowanie wadliwych nośników - 1 rok |
Informacja o kompatybilnosci | |
Zaprojektowany dla | HP EliteBook 840 G2 Notebook HP EliteDesk 800 G4 HP ProDesk 600 G1 HP Workstation Z230, Z240, Z420, Z440, Z6 G4, Z620, Z640, Z8 G4, Z820, Z840 |
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.