Informujemy, że ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w ostatnich dniach, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u zaufanego dostawcy
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Office 365 Business Essentials to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office 2016 w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami. Opłata jest w tym przypadku dokonywana z góry za cały rok trwania umowy licencyjnej.
Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup:
- 5 komputerów PC lub Mac
- 5 smartfonów
- 5 tabletów
Aktywacja
usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl
płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki
aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz
gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach
krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach
krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą
Active Directory.
Programy wchodzące w skład Office 365 Business Essentials:
•
Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością
dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna
książka adresowa i kalendarz, a także grupy.
• OneDrive - przestrzeń
dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć,
przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w
pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie
rzeczywistym na tym samym dokumencie.
• Skype dla Firm - Skype można
zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na
połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości
na czacie i konferencje.
• SharePoint - to witryna intranetowa dla
działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w
obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego
miejsca.
• Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia
zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup
projektowych, działowych czy ogólnych.
• Aplikacje Office 2016 w
wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji
online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na
urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.
Ponadto Office 365
Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania
i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć
potrzebne pliki.
Wymagania systemowe
Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac
• Safari, Chrome i Firefox:
usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox.
• Microsoft Edge:
usługa
Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki
Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za
pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku
angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki
Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać
żadnych gwarancji w tym zakresie.
• Internet Explorer:
usługa
Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer
11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie
przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może
nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż
Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym
zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji
przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych
usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do
przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu
przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on
zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web.
Przeglądarki dla urządzeń przenośnych
można
używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej
przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser.
Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac
Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
Sprzęt HP to dobry wybór. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.